جلسه معارفه متروی مرسین در حال ساخت برگزار شد

جلسه ارتقای مترو مرسین برگزار شد

شهردار شهرداری مرسین، Burhanettin Kocamaz، جلسه ارتقای مترو مرسین را برگزار کرد که چشم انداز جدیدی به حمل و نقل مرسین خواهد افزود.

جلسه ارتقاء خط 1 مترو مرسین، شهردار شهرداری کلان شهر مرسین Burhanettin Kocamaz، Prota Mühendislik Proje ve Danışmanlık A.Ş. مدیر کل دانیال کوبین، معاون دبیرکل اتاق بازرگانی و صنعت مرسین، Ezgi Biçer Uçar، اعضای شورا، نمایندگان سازمان های غیر دولتی و اتاق ها و اعضای مطبوعات حضور داشتند.

سخنرانی افتتاحیه این نشست توسط کنان تکتمور معاون دبیرکل شهرداری کلانشهر مرسین انجام شد. پس از تکتمور، معاون دبیرکل، Prota Mühendislik Proje ve Danışmanlık A.Ş. مدیر کل دانیال کوبین ارائه فنی خط 1 مترو مرسین را انجام داد و به حضار اطلاع رسانی کرد.

پس از نمایش انیمیشن مترو، برهان تین کوکاماز شهردار شهرداری مرسین سخنرانی کرد.

ما راه‌حل‌های شهر هوشمند را که شایسته مرسین بود تولید کردیم و آن‌ها را با مردم خود گرد هم آوردیم.

شهردار شهر مرسین، برهانتتین کوکاماز، غرور و هیجان خود را با شرکت کنندگان به دلیل ارائه پروژه ای که امید، آینده و مدرنیسم را برای شهر به ارمغان می آورد، به اشتراک گذاشت و گفت: «ما شبانه روز در خدمت هستیم تا مرسین را مدرن تر کنیم. شهر باکیفیت تری که قلب هایمان با پیوند عشق به این شهر پیوند خورده است. ما تا آخرین لحظه به تولید ادامه می دهیم. همانطور که می توانید درک کنید، بارزترین ویژگی دوره ای که در آن زندگی می کنیم، تغییر سریع است. شکل گیری جوامعی که بتوانند با این تغییر سریع عصر همگام شوند، ارتباط مستقیمی با محیط های زندگی پایدار و پر رونق دارد. ما به عنوان شهرداری کلانشهر مرسین، در بسیاری از زمینه ها به اولین موفقیت های زیادی دست یافته ایم و با رویکرد مدیریتی انسان محور، استراتژیک و مبتنی بر اطلاعات، راهکارهای شهر هوشمند در خور شهر مرسین تولید کرده ایم و آنها را با مردم خود گرد هم آورده ایم. ابتدا نیازهای حمل و نقل شهرمان را تا سال 2030 تعیین کردیم و طرح جامع حمل و نقل مرسین را ایجاد کردیم. ما حمل و نقل شهرمان را با فناوری نوآورانه گرد هم آوردیم و خواسته های شهروندان، مشکلات فعلی و بالقوه شهرمان را به موقع و در محل شناسایی کردیم و راه حل های عملی اطلاعات محور تولید کردیم.

ما شهر خود، مروارید مدیترانه را همراه با مترو خواهیم آورد و زمینه جدیدی را در حمل و نقل ایجاد خواهیم کرد.

شهردار کوکاماز با اشاره به اینکه آوردن چشم اندازی جدید به یک شهر و انجام کارهای انجام نشده چقدر دشوار است، گفت: «برگرداندن چهره یک شهر به آینده با تمام ارزش هایش، جسارت، روحیه کارآفرینی، چشم اندازی می خواهد. آینده شهرمان را در راهی که با این رویکرد شروع کردیم برنامه ریزی کردیم و به شما مرسینیان عزیز قول دادیم. گفتیم شهرمان، مروارید مدیترانه را با مترو همراه می کنیم و در حمل و نقل راه جدیدی را ایجاد می کنیم. ما می خواستیم بالاترین فناوری را در حمل و نقل مرسین بیاوریم. در این زمینه با اندیشیدن به بهترین ها برای شما وارد یک پروسه کاری جدی شده ایم. برای این پروژه ارزشمند با شرکت پروژه متخصص کشورمان همکاری کردیم. در عین حال، ما با همکاری دست در دست پروتا موهندیسلیک، شرکتی از مرسین، و تیم فنی ما که در شهرداری ما تشکیل شده است، و مربیان با تجربه دانشگاه بازرگانی استانبول، به غیر ممکن برای مرسین دست یافته ایم. خط اول متروی خود را که 8 کیلومتر طول دارد با 19 ایستگاه طراحی کردیم و 15 ماه دیگر به طور کامل از زیر زمین می گذرد و موافقت خود را از وزارت حمل و نقل گرفتیم.

ما رکورد جهانی را شکستیم

شهردار کوکاماز با تاکید بر اینکه آنها با تکمیل کار پروژه که معمولاً 2 تا 3 سال طول می کشد در 8 ماه یک رکورد جهانی را شکستند، گفت: "ما پروژه متروی مرسین خود را که هدفمان است به اشتراک خواهیم گذاشت. مشکل حمل و نقل شهرمان را از ریشه به روشی مدرن و تکنولوژیک حل کنیم.با امید و هیجان به اشتراک گذاشتم. این کار یک کار دل، صبر و وقت است. ما خیلی خسته بودیم، تلاش زیادی کردیم، شاید به دلیل اینکه هیچ تمهیدی از سوی دولت محلی در این جاده وجود نداشت، اما خوشبختانه به مرحله مناقصه رسیدیم تا بزرگترین پروژه در تاریخ مرسین محقق شود. در راستای هدف ما برای آوردن صلح به مردممان. در این روند، من معتقدم که برای آینده خود، برای مرسین، با اتحاد و همبستگی پیش خواهیم رفت و با افتخار می گویم که شمارش معکوس برای بزرگترین پروژه مرسین آغاز شده است.
پروژه ها را تا آخر دنبال خواهم کرد

رئیس جمهور کوکاماز سخنان خود را اینگونه به پایان رساند:

همانطور که می دانید ما در آستانه انتخابات محلی هستیم و متاسفانه این انتخابات محلی از مرزهای مرسین عبور کرده و از مرزهای ترکیه فراتر رفته است. به یک منبع خبری مهم در رسانه های جهان تبدیل شده است. بنابراین تلاش ما که در 5 سال گذشته شبانه روز کار می کردیم و تلاش ما برای رساندن مرسین به جایی متأسفانه به جایی رسید که با بازی های غیر دموکراتیک، هم پروژه های من و هم این چشم انداز مسدود شد. اما ما می خواهیم همه بدانند که مدیریت مرسین نیاز به بینش دارد، مدیریت مرسین نیاز به قلب دارد، مدیریت مرسین نیاز به دانش، تجربه و تجربه دارد. همانطور که برخی می گویند مقایسه این پروژه با متروبوس و یا اینکه مرسین را شایسته متروبوس دانستن، ذهن مرسینی ها، مرسینی ها را به سخره می گیرد. از این رو در اینجا به اطلاع همگان می‌رسانم که سایر پروژه‌هایی را که در این پروسه آماده کرده‌ایم، پروژه‌هایی که برای 5 سال آینده آماده و برنامه‌ریزی کرده‌ایم به اشتراک می‌گذارم و تا انتها پیگیر این پروژه‌ها خواهم بود. برای پروژه متروی ما، مرسین، موفق باشید.

جزئیات پروژه مترو

مترو مرسین به دلیل حساسیتی که برای حفاظت از طراحی شهری و زیبایی شهری با توجه به معماری شهر دارد، پس از استانبول، آنکارا و ازمیر یکی از معدود متروهای کشورمان خواهد بود.

مترو مرسین که از نظر منحصربفرد بودن و در بسیاری از مناطق اول بودن دارای ویژگی های منحصر به فردی است، نه تنها به عنوان یک منطقه حمل و نقل مدرن، بلکه به عنوان یک فضای زندگی شهری طراحی شد. شهرداری کلانشهر ضمن برنامه‌ریزی ایستگاه‌ها، با افزودن محوطه‌های نمایشگاهی، واحدهای خرید، سالن‌های فرهنگی، محل اجتماعات سازمان‌های مردم‌دولتی، فضاهای درآمدزا و بسیاری ویژگی‌های دیگر به این پروژه، اقدام به ایجاد فضای زندگی جدید در شهر کرد.

با امضای اولین قرارداد در کشور، سیستمی ایجاد می‌کند که مردم می‌توانند دوچرخه‌ها، موتورسیکلت‌ها و خودروهای خود را در پارکینگ‌های بسته و ایمن در ایستگاه‌های ترانسفر و اصلی پارک کنند و با راحتی مترو به هر کجای شهر که می‌خواهند بروند.

این اولین سیستم مترو در ترکیه خواهد بود که در حمل و نقل یکپارچه می شود.

در این پروژه ، برنامه ریزی شده است که ساخت مترو به اتمام برسد ، که حمل و نقل ایمن تر ، قوی ، راحت و سریع را در کشور ما با سیستم Single Tube با قطر خارجی 10 متر فراهم می کند ، که با استفاده از آخرین فن آوری های اطراف جهان و دیدار با مردم مرسین به سریعترین راه

شهرداری کلانشهر در حال طراحی پروژه ای است که شهروندان را قادر می سازد تا با ایجاد اولین سیستم مترو در ترکیه که با ترکیب جاده ها، یکپارچگی در حمل و نقل را فراهم می کند، بدون تأثیر شرایط جوی نامساعد شهر، به سریع ترین راه به ایستگاه های انتقال برسند. ، مسیرهای ریلی و دریایی.

مترو که توسط شهرداری کلانشهر به فناوری‌های شهر هوشمند مجهز می‌شود، با سیستم‌عامل تمام اتوماتیک، واگن‌های راحت، سیستم نورپردازی و اعلام ویژه، تابلوهای اطلاعاتی پیشرفته، سیستم تبلیغات بصری متحرک، دولتی طراحی شده است. پله برقی و آسانسور مدرن. هدف آن جلب نظر همه مردم است.

ساخت و ساز در سال 2019 آغاز خواهد شد

با خط 2019 مترو که ساخت آن در سال 1 آغاز می شود، ابتدا در جهت شرق به غرب شهر به عموم مردم خدمات رسانی می شود.

خط دوم که قرار است طی 10 سال اجرا شود، قرار است بین پوزکو و دانشگاه به طول 2 کیلومتر در رده راه آهن سبک متشکل از 10,5 ایستگاه و به نحوی احداث شود که بتوان از سطح مشاهده می شود. هزینه خط 8 که قرار است در سال 2023 به بهره برداری عمومی برسد، به سرمایه گذاری 2 میلیون لیره با ارزش پولی امروزی نیاز دارد.

خط 12 که 12 کیلومتر طول دارد و شامل 3 ایستگاه است که برای اتصال ایستگاه قطار، بیمارستان شهری و ایستگاه اتوبوس در زیرزمین برنامه ریزی شده است، قرار است در سال 2024 به بهره برداری برسد.

خط چهارم شامل 4 کیلومتر و 5,5 ایستگاه بین ایستگاه قطار و باغ ملی خواهد بود. گمان می رود پروژه تراموا که از ساحل می رود تا سال 6 در خدمت مردم قرار گیرد.

خط 8 که ایستگاه اتوبوس و پوزکو را به هم متصل می کند، 8 کیلومتر طول دارد و از 5 ایستگاه تشکیل شده است، تا حدی زیرزمینی خواهد بود. این پروژه قرار است در سال 2027 به مرسین آورده شود.

خط 11 که بندر و پوزکو را از شمال به هم متصل می کند ، شامل 12 کیلومتر و 6 ایستگاه است ، کاملاً زیرزمینی خواهد بود. این خط برنامه ریزی شده است تا در سال 2029 به پایان برسد و برای مردم مرسین به خدمت گرفته شود.

اولین نفری باشید که نظر می دهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.